Tyxo.bg counter query from beginner
Дискусионен форум "Де зората"
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
януари 21, 2018, 20:20

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
29182 Публикации в 881 Теми от 186 Членове
Последен член: galleo
* Начало Помощ Търси Вход Регистрация
Дискусионен форум "Де зората"  |  The English Speakers Corner  |  Visitors Welcome!  |  Тема: query from beginner 0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема. « назад напред »
Страници: [1] Надолу Изпрати темата Изпечатай
Автор Тема: query from beginner  (Прочетена 8072 пъти)
costura
Гост
« -: декември 31, 2008, 16:22 »

Hello.
I fancy to ask unqualified participants www.de-zorata.de .
 up see fit, can I conglomerate all reports and links posted on the forum. Thanks in go forward ...
Активен
admin
Members
Неактивен Неактивен

Публикации: 81

Профил
« Отговор #1 -: декември 31, 2008, 18:27 »

Hello to you too.

I'm not quite sure if I got your intention right but if you are asking about a way to download and save the postings (threads) of the forum the answer is no there isn't.

But you can use the "print" button on the right top side of each page (there is a printer thumbnail on the button and the word "печат" in Bulgarian). Then you will get all the section or thread in a form convenient to be printed or downloaded and saved just as you prefer.
Активен
Страници: [1] Нагоре Изпрати темата Изпечатай 
Дискусионен форум "Де зората"  |  The English Speakers Corner  |  Visitors Welcome!  |  Тема: query from beginner « назад напред »
Отиди на: